Nwsbrf.nl

Nieuwe locatie voor Nwsbrf.nl

We hebben een nieuwe locatie gevonden in Naarden: ‘Meettin’, onderdeel van de Tinfabriek. Om te (flex)werken, te vergaderen, trainingen te geven, lekkere koffie te drinken en heerlijk te lunchen. Het kan er allemaal. Ben je nieuwsgierig naar onze nieuwe locatie? Lees meer »

Contentcuratie: wat is het en wat kun je ermee?

Contentcuratie is zoiets als leentjebuur spelen. Je gaat naar de buren, haalt daar interessante content vandaan, maakt een selectie, voegt wat eigen smaak toe, publiceert het op je eigen platform(s) en deelt het met je volgers via social media. Content Lees meer »

Nwsbrf.nl verlengt sponsoring HockeyClub Naarden

In de afgelopen maand heeft Nwsbrf.nl de sponsoring van HockeyClub Naarden weer verlengd met een jaar. De hockeyclub heeft aangegeven zeer tevreden te zijn met de diensten van Nwsbrf.nl en het versturen van een nieuwsbrief naar haar 1800 leden. Een Lees meer »

Leuk voor in de nieuwsbrief: “Test je kennis”

Vandaag ontving ik de nieuwsbrief van Gezondheidsnet. Een mooie overzichtelijke en goed leesbare nieuwsbrief (bekijk de nieuwsbrief zelf). Wat mij opviel was dat er in een van de rubrieken een “Test je kennis” hadden opgenomen. Leuk idee! En altijd een Lees meer »

Tips voor de beste nieuwsbrief (infographic)

Het is nog steeds een uitdaging om de meest effectieve nieuwsbrief samen te stellen. De nieuwsbrief moet bij voorkeur persoonlijk zijn, een goede introductie bevatten en voldoende manieren om contact te leggen. Online Course Report laat door middel van een Lees meer »

Het gevaar van hyperlinks naar nieuwsbrieven

Een van de sterke punten van een digitale nieuwsbrief is dat je mensen naar (online) plekken kan brengen waar jij dat wilt. Een hyperlink is ook zo gelegd: copy / paste de url en de link staat in je nieuwsbrief. Lees meer »

Nieuwe trend: wat vindt de lezer van je nieuwsbrief?

Steeds vaker verschijnen er nieuwsbrieven in mijn mailbox die vragen wat ik van de nieuwsbrief vind. Meestal onderaan de nieuwsbrief met 2 keuzemogelijkheden: leuk of niet leuk. Ik vind het een leuke aanvulling en het kost de lezer weinig moeite Lees meer »

Verschil in beleving nieuwsbrief op computer / smartphone

De ontvangst van nieuwsbrieven worden op een computer heel anders beleefd dan op een smartphone. Dit is de belangrijkste conclusie uit een usability en eye-trackingonderzoek van brancheorganisatie DDMA naar nieuwsbrieven van verschillende organisaties, waaronder Ziggo, De Telegraaf, OHRA, WWF en Lees meer »

Waar kijkt een spamfilter naar?

SPAM staat voor: Sending People Annoying Mail en fungeert in principe hetzelfde als de bekende NEE-NEE sticker op je voordeur. Gemiddeld raakt ongeveer 10 tot 20% van alle e-mails zoek omwille van overijverige spamfilters. Goede reden om te leren begrijpen Lees meer »

Zalando: wat je kunt leren van hun nieuwsbrief

Op de website van Marketingfacts vonden we een aardig artikel over de resultaten van een onderzoek naar de nieuwsbrieven van online retailer Zalando in 2013. Het onderzoek heeft met name gekeken naar: – Frequentie van versturen – Tijdstip van versturen Lees meer »

Pagina 1 van 512345